Speciálně pedagogické poradenství
Předškoláci:
Stimulace a rozvoj jednotlivých dílčích oblastí u dětí s vývojovým opožděním, s mentálním postižením
rozvoj motoriky, myšlení, vnímání, obsahové stránky řeči, sebeobsluhy a sociálních dovedností
Komplexní příprava předškoláků na školu
rozvoj oblastí, jež podmiňují úspěšný start ve škole (viz. percepčně-motorické funkce)
Konzultace k míře připravenosti dětí na školu - školní zralost
Rozvoj percepčně-motorických funkcí a dalších oblastí, jež jsou nezbytné pro čtení, psaní, počítání
Hrubé a jemné motoriky
Grafomotoriky a vizuomotoriky, kresby
Sluchového a zrakového vnímání
Prostorové a časové orientace
Paměti
Předmatematických a matematických dovedností
Pozornosti
Školáci:
Reedukace čili náprava:
dyslexie - obtíží v oblasti čtení
dysgrafie – psaní a grafického projevu
dysortografie – potíží s pravopisem
dyskalkulie – náprava specifických obtíží v matematice
Řešení dalších výukových obtíží - různého charakteru
Problematika ADHD a ADD
mírnění vlivu ADHD na školní výsledky
volba efektivních postupů při učení
Rozvoj koncentrace pozornosti
Pro všechny děti i dospělé:
Styly učení
jejich identifikace a volba optimálních studijních strategií, jež jsou s nimi v souladu
Posilování paměti
postupy a paměťové metody pro snazší zapamatování informací